Повернення товару
Повернення та обмін товарів (крім живих рослин) можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця (згідно тарифів перевізника) в оригінальному пакуванні та без слідів розтину (добриво, препарати для рослин).
ВАЖЛИВО
При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки, її вмісту, комплектації) при працівниках служби доставки.
Ми не несемо відповідальності за товар який не був перевірений безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника.
Ми не несемо відповідальності в разі пошкодження товару транспортною компанією перевізника. Усі претензії оформляються на відділенні транспортної компанії, на місці під час огляду товару!
Повернення товару
Ви маєте право повернути чи обміняти товар (живі рослини) придбаний у нас на протязі 3 робочих днів з моменту отримання посилки. Повернення/обмін товару належної якості здійснюється лише за умови, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, комплектацію, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Для того щоб оформити повернення, потрібно надіслати фото товару та детальний опис причин повернення на Viber +38 (098) 086-26-26. Ознайомившись з інформацією, вам напише або перетелефонує наш менеджер.
Скарги розглядаються лише з пред’явленням фото та детального опису. Скаргу слід подати на момент отримання послики, але не пізніше 3 днів. Розгляд скарги до 14 днів.
Подача скарги не дає право не здійснювати платіж чи відмінусовувати компенсацію від заборгованості, що підлягає оплаті, не залежно від причин скарги.
Перелік товарів, які не підлягають поверненню згідно постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»" від 19.03.1994 року № 172.
Продавець залишає за собою право проведення перевірки на наявність прихованих недоліків і дефектів товару, який повертається, і приймати рішення щодо обміну або повернення товару на підставі висновків перевірки.
Зверніть увагу рослини залежно від сезону можуть бути обрізані або підстрижені для формування, або мати восени жовте і червоне листя, це нормальний стан рослин і це не дає підстав для повернення товару. Повернення рослин в такому випадку не можливе!
В разі необхідності, для вирішення будь якого питання, найкраще написати нам на електронну адресу вказану на сайті або зателефонувати за вказаними номерами телефонів.
Дякуємо за довіру.